Солирын Од (6-р хэсэг)

Style: "70's look"

Хэхэ их удаан хүлээлгэчих шиг боллоо уучилаарай… Тэгээд бас та бүхэндээ баярлалаа манай блогтой үргэлж хамт байн дэмждэгт….. Ингээд өгүүллэгээ үрэгжлүүлэн хүлээн авна уу!!!

би: битгий олон юм яриад бай… яг одоо миний дотор… гал дэндүү томоор дүрэлзэж байгаа болохоор надаар оролдох хэрэггүй… ойлгосон уууууууууу?????????

Ээж: чи юундаа дүүрүүгээ муухай орилоод байгаан…

Би: яаааая… та яахаараа дандаа энэ муугийн талд орж байдгийн надад ямар байгааг мэдэж байна уу???

ээж: үгүй ээ энэ хүүхэд чинь… яахаараа ингэж ярьдаг байна… ингэхэд энэ дугуйг хэдээр авсан гэж бодож байна. ёстой нээрээ ухаан муутай гэдэг нь… юу бодож явдаг хүүхэд вэ???

би: мэджил байна ш дээ… тийм болоод л харамсаж үхэх гэж байна…

ээж: мэдэж байгаа хүн дугуйгаа ийм болгох уу???

би: би ийм болгоогүй гээд байна ш дээ… өөдгүй амьтад та нарыг дээ… 

ээж: юу гэнээ??? эхийгээ чи өөдгүй амьтан гэсэн үү???

би: таныг хэлээгүй ш дээ…

дүү: ээж…. эгч эрүүл биш байгаа юм биш үү… нүд нь улаан эрээнээрээ эргэлдчихсэн… байж байгааг нь…

би: юууу гээд байгаан? надаар оролдох хэрэггүй гээ биз дээ…

гэж хэлчихээд өрөөлүүгээ орон хаалгаа түгжиж орхилоо….

дүү: хөөе хаалгаа тайлалдаа…

би: чамайг хол бай гэсэн шүү???

дүү: наадах чинь ямар ганцхан таны өрөө юм уу??? би өрөөндөө ормоор байна… ээж энэ эгч намайг оруулахгүй байна ш дээ…

ээж: заза эгчийгээ зүгээр орхи өнөөдөр их ууртай байна…

дүү: гэхдээ… орой болтол ингээд тоожилчихвол би хаана унтахын… 

ээж: аав ээжийнхээ голд унтахгүй юу…

дүү: ёоо юу вээ?? арай ч дээ ямар хүннү сүннүгийн үе биш… намайг арай өөлгийтэй хүүхэд гэж бодоогүй биз дээ…

энэ балайгийн ярьж байгааг… дөнгөж 11 настай юм байж өөрийгөө нээх том гээд бодчихсон…. тэнэг…

дүү: хөөе та… наад сэтгэл санаагаа орой болохоос өмнө цэгцлэж, мэдрэлээ тайвшируулж үзээрэй дээ…

би: юу гэнээ? чи муу… охин шиг битгий шалчиганаад бай…

дүү: ОМG……… охин гэнэ үү??? миний төрсөн эгч эр эм хүйс ялгаж чадахааргүй оюуны доройтолд орчихож…

би: чи муу хаалганы цаанаас юу гээд олон юм яриад байгаан…

дүү: заза хаалганы цаанаас чинь явлаа за юу???

ёооооооооооооооооооо энэ тэнэгтэй жаахан марзганачихсан чинь сэтгэл минь арай л гайгүй болох шиг… гэхдээ бодохоор л уур хүрээд байхын… жинхэнээсээ миний дургүйг хүргэж байна… энэ бүгдийн эцэст би бууж өгөх хэрэгтэй юм болов уу??? ингэхэд яасан гэж??? яагаад??? юуны төлөө??? бүгдийг орхилоо гээд миний сэтгэл тайвширна гэж үү?????????????? эргүү муу малууд…. хүн бүгдийг орхихоор шийдчихсэн байхад тэр цэгт л дуусгах ёстой байсан юм… миний тэвчээрийн хязгаараас ганц ч алхам давалгүй зогсчихсон бол та нарт сайн зүйл болох байлаа….. эргүү амьтад буруу хүнээрээ оролдлоо доо… энэ мөчөөс эхлэн би А4-т дайн зарлаж байна. эцсээ хүртэл та нартай тэмцэх болно…. заавал заавал өшөөгөө авна даа………

Өшөө авах ажиллагаа:

ганцхан шөнийн дотор өшөө авалтын юм тийм ч их бэлдэж чадахгүй нь тодорхой. Гэхдээ энэ өнөөдөрөөс  ТОР хогийн хүүдийгийн тамын өдөр эхэлж байна… болгоомжтой байх хэрэгтэй болж дээ……

ажиллагаа1- /тандалт/

өшөө авна гэдэг нарийн төлөвлөгөө хэрэгтэй. тийм учраас бусдыг яаж зовоодог байсан яг тэр зүйлийг мэдрүүлэх болно. мэдээж хэрэг дийлэнх нь миний үзэж туулсан зүйлс байх нь тодорхой… хамгийн түрүүнд тандалт хийн тэрнийг хаагуур их явдаг аль замаар ихэвчлэн явдаг талаар бүдүүвч зураг гаргалаа… санаж байснаас гадуур бага гардаг юм гээч… ихэнхдээ А4-т зориулагдсан тусгай өрөөнд байдаг юм байна. тийшээ орно гэдэг үнэхээр хэцүү…  баахан сурагчидаар хамгаалалт гаргачихаж… энэ ямар ерөнхийлөгч биш дээ… үгүй ээ арай л өндөр үнэлчихлээ… ямар мафийн толгойлогч биш дээ… хамгийн гол нь тэр хоол идсэний дараа сургуулийн арын хэсгээр алхаж бага зэрэг гүйдэг юм байна. муу хүн аминдаа арчаатай байдаг гэдэгдээ хөдөлгөөний дутагдалд орчихно гээд ингэж байгаа юм байхдаа… хөгийн амьтан….

хүүхэд1: тэр энд байна… 

өө ядаргаа эд нар бас юучив дээ… ажилагаандаа бэлдэнэ бас шавьжнуудаас зугтаана гээд би ч их завгүй байх нь дээ….

нөгөө хэдэн юмны толгойг эргүүлж байгаад… дээврийн өрөөндөө орж нуугдлаа… үнэндээ өрөө биш л дээ… зүгээр л нэг дээвэр. гэхдээ надад өөр нуугдчих газар байгаа гэж үү??? тийм болохоор энэ бол миний авралын ариун газар………….

ямар ч байсан тандалтын судалгаагаа харахад овоо хэдэн зүйлс сэдэж болох юм шиг байна. гол нь хэн юу хийгээд байгааг мэдэгдүүлэх хэрэггүй. хэрэв намайг өшөө авч байгааг мэдчих юм бол тэр муу хүн хүчээ нэмэгдүүлж мэднэ. тэгэхээр нууцаар сэмхэн  хийх хэрэгтэй яг л сүнс шиг………. хахаха чи одооноос бүхнийг ойлгоноо гайгүй!!!!!!!!!!!!!

бүтэн өдөржингөө бодсоны эцэст төлөвлөгөөгөө бүрэн дуусгав… одоо энэ бүгдээ хийж биелүүлэх гүйцэтгэлийн үе эхэллээ… энэ толгойг зөвхөн хичээл хийхэд зориулна гэж үү??? хэрэгтэй үедээ ашиглах хэрэгтэй ш дээ…

ажиллагаа 2 – /гүйцэтгэл/

сургуулийн араар гүйж яваа хогийн хүүдий… намайг яалаа… чи муу… 

ТОР: юуууу вэ?????

долгинуурууд: та зүгээр үү???? яанаа юу вэ???

ТОР: надад битгий хүр…. хэн надруу… энэ юу гээчийн балиар зүйл вэ???

хахаха… намайг тэр олж харсангүй… цаашид энэ эрчээрээ яваад байна шүү _________….

…………………………………………………….

7 хоногийн дараа…

энэ удаагийнхийг би өөрийн нүдээр харж чадахгүй ч сэтгэл дотроо төсөөлөхөөр үнэхээр сайхан санагдаж байна… азаар машинаа цоожилгүй орхичхож… юу болохыг удахгүй чи мэдэрнэ… яанаа жолооч нь… хар хурдаараа тэндээс холдлоо….

энэ үеэр:

ТОР: новш……

Taecyeon: зүгээр үү…

Dongwoo: ингэхэд хэн чамаар оролдож зүрхэлдэг байна… одоо болтол тэрийг барьж чадаагүй юу????

ТОР: олон юм ярих хэрэггүй ээ… би тэрийг хэн гэдгийг нь гадарлаж байна…

Dongwoo: хэн гэж…

ТОР: нөгөөх шинээр орж ирсэн… өт хорхой болсон өчүүхэн муу…. новш гэж хэлэх ч муу үг алга…

Dongwoo: арай үгүй байлгүй дээ… хүүхдүүд тэрний араас өдөр шөнөгүй хөөж байгаа биз дээ… тэр энэ бүгдийн хаагуур нь…

Taecyeon: тийм ээ. арай ч тэр охин биш байх…

Dongwoo: гэхдээ тэр ёстой мундаг… амралтын өдөр оруулахгүйгаар 10 гаруй хоног тэсчихлээ ш дээ…

D.O: 12 хоног…

Dongwoo: юу гэнээ??? чи тоолж байсан хэрэг үү??? D.O арай тэрэнд анхаарал  тавиад байгаа юм биш биз дээ…

ТОР: чи нээрээ тэрнийг 1 удаа аварсан гэж дуулдсан…

Dongwoo: юу??? D.O үү???

ТОР: дахиж тийм зүйл гаргах хэрэггүй шүү… хүүхдүүдийн дунд бидний нэр хүнд унана гэдгийг мэдэж байна уу???

D.O: анхнаасаа энэнд би оролцож байсан гэж үү??? тэглээ ч миний юу хийхийг битгий заа… /гээд гарч явав…/

Dongwoo: энэ D.O ойрд яачихаа вэ???

Taecyeon: та нар дуулаагүй юм уу??? аав нь дахиад хүнтэй гэрлэж байгаа гэсэн…

Dongwoo: юу ах уу???

Taecyeon: тийм ээ….

Dongwoo: тэгэхээр чинь юу гэсэн үг вэ??? 6 дах нь гэсэн үү??? ах ч үнэхээр аймар юмаа…

дээврийн өрөөндөө байж байхад сүүлийн завсарлагааны хонх дуугарлаа… тагтнаас харахад хүүхдүүд бүгд машиндаа суун явцгаалаа… ингэхэд нөгөөдөх яагаад гарч ирэхгүй байна…

5,10,15,20,30 мин хүлээлээ… тэгтэл…

Dongwoo: өнөөдөр нөгөөдөх чинь овоо гарч ирсэнгүй шив…

Taecyeon: ТОР өрөөнөөс гараагүй юм чинь аргагүй шүү дээ…

Dongwoo: арай айгаагүй биз дээ…

ТОР: юу гэнээ???

Dongwoo: заза тоглож байна… маргааш уулзая баяртай…

Taecyeon: баяртай…

ТОР тэнэг яагаад машиндаа суухгүй байна… гэтэл тэр гэнэт эргэж харав… би ч сандарсандаа доош суулаа… арай намайг харчихаагүй байгаадаа… хэсэг байж байгаад хартал тэр явчихсан байв… өө хүн уг нь суухыг нь харах байсан ш дээ…

энэ үед:

ТОР: энэ суудал яагаад нээх сонин оргиод байна……

Жолооч: уг нь зүгээр л байх ёстой доо… би хариад сайн харъяа….

………

ТОР гэрийн үүдэнд ирлээ… жолооч буун түүнд хаалга нээж өгөхөд…

Жолооч: та зүгээр үү…

ТОР: би зүгээр ээ… /санаа зовсон царай/

Жолооч: ямар нэгэн юм болоо юу????

ТОР: би зүгээр гээд байхад хүний үг ойлгодоггүй юм уу???

гээд хүчтэй бостол…

Жолооч: эзэнтээн таны …………

ТОР: ааааааааааа энэ юу вэ??????????

Жолооч: таны өмд урагдаад хонго чинь гарчихлаа…

ТОР: чи муу инээгээд байгаа юм уу???…….. ямар ямар ичмэ……. хөгийн муу охин чамайг даа………. чамаас өөр хэн ингэнэ гэж…. 

……………

ээж: энэ охин чинь яагаа вээ??? хөөе чи зүгээр үү???

би: хахахахахахахахахахахаха ёооооооооооооооооооо элэг минь бодохоор лллллллл бурхан минь гэж энэ амьдралдаа ингэж их инээнэ гэж бодсонгүй… баярлалаа муу тор минь хахахахахахахахаха ядаж бусдад иймэрхүү байдлаар буян үйлдэх хэрэгтэй ш дээ…. хахахаха ёоооооооооооооооох 

дүү: яанаа сая тор гэсэн үү??? ээж… энэ эгч юу яриад байна…. би жинхэнээсээ айчихлаа…

ээж: хөөе чи… галзуу солиотой хүн шиг яагаад байгаан….

би: ээжээ миний төлөвлөгөө амжилттай сайн бүтэж байгаа болохоор би яг одоо үгээр хэлхийн аргагүй дэндүү их баяртай байна… тийм болохоор санаа зовох хэрэггүй… одооноос хичээлдээ улам их хичээж сурах болно…….. бас таны хүсээд байгаа гадаадын их сургуульд заавал орно гэдгээ амалж байна. яаж энэ хүртэл тэслээ дээ… яадаж тэр зэргийн зүйлийг би өөрийн болгох эрхтэй… одооноос жинхэнэ _________ эргэн ирлээ……….

Солирын Од (7-р хэсэг) /шууд унших бол -> дээр дарна уу/

12 thoughts on “Солирын Од (6-р хэсэг)

Сэтгэгдэл бичих