Хайр харуусал

time-machine-yoona

Өнөөдөр би нэтэд сууж байна 😀 whoohoooo хэхэ тэгээд энэ өгүүллэгийг бүүр дээр бичээд нооргоор хадгалчихсан байсан юм байна. Тийм болохоор нэгэнт нэтэд сууж байгаагийнх оруулчихая гэж бодлоо. Яагаад гэвэл биччихсэн бэлэн өгүүллэг энээс өөр байхгүй болохоор. Тэгээд нээх сайхан гэртээ нэтээ тавиулсны дараа блогоо идэвхитэй хөтлөх болно. хэзээ тавиулах юм бүү мэд. Ёооо нээрээ үнэн балай ганц ганцаар нь оруулсаар байтал дуусгаагүй 4,5 өгүүллэгтэй болчихсон байна ш дээ. Хммм за яахав тэгж байгаад эхлүүлсэн юм байна дуусгана даа. За бүгдэд нь амжилт дараа тухтай уулзахын ерөөл дэвшүүлье ❤

Сайн уу? ирэлгүй удсанд уучилаарай. яагаад ч юм тань дээр ирэх зориг байсангүй. өнгөрсөн бүх цаг хугацаа намайг яг л нэг газарт минь гацаачихсан юм шиг огт явж өгсөнгүй. магадгүй би өнгөрсөнтэйгөө хэтэрхий удаан зууралдсан болохоор тэр байх. тийм үү?

8 жилийн өмнө

хөөөөөөөе Тае наанааа зогс… миний гарт баригдвал өөрийгөө үхсэн гэж мэдээрэй… мууууу эргүүү малааа…

Taecyeon: чадвал барихгүй юу? чам шиг ийм богинохон хөлтэй юм намайг барилаа юу????

Yoona: чи муу намайг бас ч байна уу? тэ…

Taecyeon: чам шиг юмыг басахгүй гээд яахын………….

*******************

Taecyeon: хөөөөе одоо хойноос хөөхөөө болилдоо… /ихэд ядарч амьсгаадсан байдалтай гүйсээр/

Yoona: чадахгүй за…. чам муууууг заавал барьж байж барьж байж… /бас адил/

Taecyeon: ёооооооооооооооооо ойлголооооо доооо би бууж өглөөөөөөө…. ямар тэнэг охин бэ? ёстой нээрээ мууу яадаргаа чинь…

Yoona: чи муууу тийм мундаг юм бол надад баригдахгүй байх чинь яагаав басах хэрэггүй л байсан юм даа….

Taecyeon: одоо барьчихсан сэтгэл чинь амарав уу?

Yoona: яахаараа амарна гэж… май чи муу /шилбэрүү нь хөшиглөх/

Taecyeon: хөөөөөөе чи яаж байна… яаааааяяяяяяя өвдөж байна ш дээ…. намайг яасан гэж ингэж байгаан…

Yoona: хийсэн юмаа мэдэхгүй болоод ингэж байна уу?…. хурдан өгөөдөх…

Taecyeon: юу?

Yoona: юуных чинь юу гэж… мэдэж байгаа биз дээ… эсвэл би өөрөө олоод авах юм уу??? /гээд биеийг нь  нэгжив/

Taecyeon:  чи яаж чадаж байна. эхнэрт ч гараагүй найз охин ч үгүй ганц бие хөвгүүний биед хүрч зүрхэлдэг. арай ч дээ. чамайг ийм охин гэж мэдсэнгүй. одоо би яаж олны нүүр харахын…

гээд худлаа царайгаа хувирган чалчиж гарлаа…

Yoona: энэ байна… чамайг авсан гэж мэдсэн юмаа… яах гээд чи хүний юмыг дандаа ингэж зөвшөөрөлгүй авч байдгын. муу эргүү мал чинь…

Taecyeon: чамайг ийм горойсон охин гэж мэдсэнгүй. арай ч дээ. хэдэн жил хамт байлаа даа тийм байхад надаас ийм юм харамлаж байгаа юм уу? вааааааа ёстой хөгийн санагдчихлаа…

Yoona: битгий хүүхэн шиг шалчиганаад бай… энээс бусад бүх юмыг авч болно. харин энэ л болохгүй ойлгосон уу./гараа далайх/ дахиж энэнд гар хүрээд үзээрэй. хүрсэн байх юм бол үхнэ гэж мэдээрэй…

ёоооо муу тэнэгээс болж үхтлээ гүйлээ… гэхдээ ямар ч байсан Soohyun ахын надад өгсөн хамгийн анхны бэлгийг олж чадлаа… ингэхэд нээрээ ахын барааг харалгүй хэтэрхий удсан байна шүү… өнөөдөр Хичоноор далимдуулж очдог юм билүү. 

ангид ороод…

Yoona: хөөөөе Хичонааа… 

Хичон: яасан бэ?

Yoona: чи хэзээ харихын…

Хичон: орой харина. өнөөдөр жаахан номын санд сууж хичээлээ хийнэ…

Yoona: юун хичээл вэ??? чи наад царайгаа хараач бүүр цохигоод царай алдчихсан байна. хичээл ном хичээл ном гэж гүйхээр тэгж байгаан ш дээ… өнөөдөр би чамайг гэрт чинь хүргээд өгөх үү????

Хичон: ойрд намайг хүргэж өгийе гэхгүй байхаар чинь гайхаад байсын. ер нь яагаад дандаа чи намайг хүргэж өгье хүргэж өгье гээд байдаг юм бэ? санаа зовмоор хүн амьтан буруугаар ойлговол яана.

Yoona: яахаараа буруугаар ойлгоно гэж. ямар ч байсан би чамайг хүргэж өгнө. намайг орхиод ганцаараа яваад үзээрэй ойлгосон уу???

Хичон. ойлголоо… яадаргаа чинь…

хичээл орж дууссаны дараа Хичоныг би чирэх нь холгүй гэрийнх нь зүг алхлаа…

Хөөөөөөе 2-оооо

эргэж хартал… гай чинь бас яах гээд байгаа юм болоо…

Taecyeon: хаачих гэж байгаан???

Yoona: чамд ямар хамаа байна.

Хичон: энэ ядаргаатай охин намайг хүргэж өгье гээд болдоггүй ээ…

Taecyeon: яасан гэнээ??? хахахахаха та 2 чинь хүнтэй үеэрхэхгүй байгаа болохоор бүүр сүүлдээ нэг нэгнийгээ хүргэж өгдөг болоо юу????

Yoona: хөөөөе эргүү мал минь үхсэндээ тэнэг юм яриад байгаан. хурдан явъяа. аягүй бол наадах чинь 2лаагаас салахгүй…

Таеcyeon: нээрээ Soohyun байгаа биз дээ… сургуульдаа буцаж орох гэж байгаа гэсэн үнэн үү????

Yoona: юу сая сая буцаж орно гэсэн үү…. бидний сурч байгаа сургуульд уу…. хөөөөөе ким Хичон чи яаж ийм юмыг хэлэхгүй байж чадваа…

Хичон: юу яриад байгаа юм бэ? баттай биш ш дээ ах буцаад орно л гээд байсан… гэхдээ яах юм бүү мэд….

Yoona: юуных чинь баттай биш гэж надад хэлэх хэрэгтэй байсан юм…

Хичон: яахаараа чамд…

Yoona: олон юм ярилгүй хурдан явцгааяа…

гээд түүнийг дагуулан гэрийнх нь зүг яаран явлаа…

Taecyeon: зөзөзө…. би хаачих билээ O_O

………………………………….

биднийг гэрт ирэхэд ах ирээгүй байлаа… ёстой балай юмаа. хичээл тарах болчихсон байхад. эсвэл тэр сургуулийн хуваарь нь өөр юм болов уу? үгүй ээ тийм биш байх…

Хичон: май юм ид…

Yoona: ахад сургууль нь таалагдахгүй байсан юм уу…

Хичон: чи нээрээ ахын талаар хэтэрхий их асуух юма… бараг хамт өссөн байж ахын талаар юу ч мэддэггүй хэрэг үү…. ядаргаатай юм… сайн майн бол зүгээр л  шууд хэлээч дээ… голд нь намайг чирэгдүүлж байгаагаа мэдэж байна уу

Yoona: юун сайн… юу яриад байгаан… би ахыг ахыг…

Хичон: зазаза болно…. яагүй бол гацад ээрээд ахад ямараа хэлэх гэж наян жил болно биз…

Yoona: хөөе чи…..

Yoona ирээ юу????

Yoona: аа аааа ааахаааа…

Хичон: та ирэв үү? нэг охин манайд таны цагийг бүртгэхээр ирчихээд байжил байна…

Yoona: хөөе Ким Хичон….

Хичон: зазаза би оролцохгүй…

Soohyun: би өрөө лүүгээ орлоо…

гээд яваад өглөө… хог юмаа… би яагаад ийм тэнэг юм бол… ахад хүүхэд байхаасаа л сайн байсан гэтэл одоо болтол сэтгэлээ илчилж чадахгүй… үнэндээ бидний гэр бүлийнхэн их дотно. Манай аав ээж, Taec-ын аав ээж, ах Хичон 2-ын аав ээжүүд гээд тэд бүгд оюутан цагийн сайн найзууд байсан. тийм болохоор бид төрсөн цагаасаа ухаан ороогүй байхаасаа л хамт байцгаасан гэсэн үг. бас бид нар бүгд хамтдаа нэг сургуульд сурдаг. Хичон бид 2 нэг ангид, харин ах өмнө нь Таес-тэй нэг ангид сурч байгаад түрүү жил шилжээд явчихсан. гэхдээ буцаж ирэх болсон тухай сонсоод би ямар их баярласан гээч үнэн л байгаасай….

Хичон: ах гарч ирэхгүй юм шиг байна. хэрвээ өрөөнд нь орж уулзах зориг байхгүй бол охин минь одоо харих юм биш үү…

Yoona: Хичон гуай та юу гээд байна. тийм биш гээд байхад…

Хичон: тэнэг. яагаад ахтай Таес-той хамт байдаг шиг чөлөөтэй байдаггүй юм бэ…. Таес ч гэсэн ахтай жацуу чамаас нэг насаар ах ш дээ…

Yoona: тэгвэл би чамаас 1 насаар эгч… тэглээ гээд чи намайг эгчээ гэж дууддаг гэж үү?

Хичон: гэхдээ бид нэг ангид сурдаг ш дээ. тийм байхад чамайг эгчээ эгчээ гээд байх хэрэг үү????

Yoona: зазаза олон юм ярих хэрэггүй эээ би явлаа…

гэж хэлээд тэднийхээс гарлаа…. нээрээ Хичоны  хэлдэг үнэн… би ахтай байхаараа биеэ барьчихдаг. огт танихгүй хүн биш байхад яагаад тэгээд байдаг юм болоо…. ямар сайндааа Таес-ыг нэрээр нь дууддаг хэрнээ ахыг ах гэхэв дээ… балай юм…. энэ байдлаараа насан туршдаа явбал яанаа….

ааааааааа мэдэхгүй ээ. би юу ч мэдэхгүй үнэхээр төвөгтэй юмаа…. ахыг шууд тэврээд хошуун дээр нь чанга гэгч нь үнсэж аваад хайртай гээд хэлчихдэг юм билүү……. юу вэ? бас хошуун дээр нь үнсэх нь юу в дээ… ахаас болж элий элий юм их бодох нь ээ.

гэртээ хариад би хичээлээ хийлээ. ахыг бодохгүй байх цорын ганц арга минь хичээл хийх. өөр юу ч хийсэн бодоод байдаг болохоор энэ нь арай амар байдаг юм….

Маргааш өглөө….

Yoona: тэнэг охин утсаа хурдан авахад яадгийн…. гарч ирэх болж байгаа юм уу?

Хичон: ёстой нээрээ… ахад санаатай юм бол надад жаахан аятайхан хандахад ядгийн….

Yoona: амаа мэдээрэй…

Хичон: зазаза ойлголоо… угаасаа одоо гарах гэж байна. гэхдээ нэг гэнэтийн бэлэгтэй очих болохоор бэлтгэлтэй л байгаарай даа…

гээд утсаа тасалчихлаа… юу вэ? хавь ойрын хүмүүс намайг ахад сайн гэдгийг мэддэг бололтой гэтэл ах гэж тэнэг яагаад миний тэр сэтгэлийг олж хардаггүй байна.

Хичон: юу ингэтлээ бодоод байгаа юм бэ????

Yoona: ямар аймар….. ааа ахааа…

Soohyun: өглөөний мэнд…

Yoona: өглөөний мэнд…. та одоо явах гэж байгаа юм уу?

Soohyun: тийм ээ…

Хичон: ах өнөөдрөөс сургуульдаа эргээд сурах гэж байгаа…. за ямарав дээ…

Yoona: үнэхээр үү вааа гайхалтай… тэгвэл таньтай өдөр болгон уулзах нь эээ….

Хичон: хөөе наад ам чинь задарлаа…

Yoona: юу яриад байгаан. ахааа явцгаая…

ёоооооооооооооооооооо гайхамшиг… ах өөр сургууль руу шилжсэний дараа барааг нь харах үнэхээр хэцүү байсан юм… одоо өдөр бүр харж болохоор боллоо шүү дээ….

……………………………….

Сургууль дээр:

Багш: За харж байгаачлан өмнө нь сурч байсан Soohyun маань эргээд ангидаа суралцахаар боллоо. Халуун дулаанаар угтаж авцгаагаарай…

гэхэд ангийн хүүхдүүд нь бүгд алга ташилаа.

Багш: үг хэлүүлэх үү?

гэхэд хүүхдүүд

Бүгд: хэрэггүй ээ. угаасаа бид түүнийг мэдэх юм чинь…

Багш: за тэгвэл Soohyunаа суудалдаа суудаа…

Soohyun Таес-ын хажууд суухад.

Taecyeon: хүрээд ирэв үү??? тавтай морил гээд инээмсэглэлээ…

Үдийн завсарлагаан…

Taecyeon: чи үнэхээр хачин амьтан юм аа ингээд ирэх байсан бол яах гэж шилжсэн юм… бас болоогүй ээ. гэнэт л энэ сургуулиас шилжсэн гэж байгаа…. ингэхэд юу болсон юм. чи надад эндээс явсан шалтгаанаа хэлээгүй ш дээ…

Soohyun: намайг ирсэнд баярлахгүй байгаа юм уу?

Taecyeon: баярлахгүй гэнэ шүү. харин гомдсон гэвэл болох байх. арай охин мохиноос болоод яваагүй биз дээ. яасан чамайг сайн болсон охин чинь тоогоогүй юу????

гээд чангаар инээх үед… Soohyun түүн рүү нэг л тааламжгүй харлаа…

Taecyeon: уучилаарай хүн тоглож байхад…

Ахаааааааа ахаааа

Taecyeon: өөөө хөөрхий гуншаа ирлээ…. чи тэрнийг арван төрөлдөө ч гийгүүлээгүйгээр их баярлуулсанаа мэдэж байна уу? гэж хэлээд хуурамчаар чанга инээлээ.

бурхан минь ах ах байна. би хэтэрхий их мөрөөдсөнөөсөө болоод ахыг сургуульдаа буцаж ирсэн гэж төсөөлөөгүй байгаа гэж айж байсан юм ааааааааааа гэтэл жинхэнээсээ сургуулийн цэцэрлэгт  хүрээлэнгийн сандал дээр сууж байна ш дээ…..

Yoona: ахаа ахаа

Taecyeon: яасан ахын дүү.

Yoona: хөөе би чамтай яриагүй байна.

Taecyeon: арай дэндүү байна шүү. бид 2 чацуу мэдэж байна уу?

Yoona: тэгээд юу гэж? хүн тоож яриагүй байхад.

Soohyun: түүнтэй ингэж ярихаа боль…

гэхэд нь би гайхсандаа гацаж орхив… ссаяя надад хэлсэн үү? эсвэл жинхэнээсээ ах ийм ууралсан байдалтайгаар саяын үгийг надад хэлэв үү????

Yoona: юууу??? үгүй ээ би… би зүгээр лллл….

гэхэд Таес надруу харан…

Taecyeon: сонсов уу? хайртай ах чинь хүртэл хэлж байна. хммм гээд хоолойгоо засав…

тэгээд Soohyun ах юу ч хэлэлгүй яваад өглөө… араас нь Таес босоод явав…

сая яг юу болчихов оо. өөдгүй өөдгүй Soohyun…..

Taecyeon: хөөе чи яагаад гэнэт тэрэнтэй тэгж харьцаж байгаан…

Soohyun: яасан хүсэхгүй байна уу? түүнтэй яаж харьцаасай гэж хүсэж байгаа юм бэ?

Taecyeon: чи яахчихаа вэ????

Soohyun: уучилаарай би явлаа…

Taecyeon: юу вэ? хүн сургуулиа солиод буцаж ирэхдээ ийм сонин болчихдог юм байхдаа O_o

2 жилийн дараа

хахаха их сургуулийн эхний жил үнэхээр сайхан…. за ямар ч байсан ахын сурч байгаа сургуульд орж чадсан шүү… ааахахаха

юу вэ???…

Yoona: юу???? юу вэ гэж????

Taecyeon: ядаргаа чинь өөр сургуульд орхгүй энд үлийгээ хийж яваан бэ??? айн???

Yoona: амаа мэдээрэй чи муу??? хэн болчихоод…. гайтай юм шиг чамайг хэн энэ сургуульд ор гэсийн… ахын нөмөр нөөлөг дунд байх гэж чирэлдээ биз бодвол…

Taecyeon: юу гэнээ??? хөөе тэгж ярих юм бол чиний тэр ах чинь намайг дагасан байх шүү…

Yoona: хахаха олон юм онхолдож байх шив…

Taecyeon: итгэхгүй байвал Soohyun-аас асууя…

Yoona: чи өөрөө асуухгүй юу? би явлаа…

ядаргаа чинь арай ч дээ… очиж очиж ахын сурч байгаа сургуульд энэ хүртэл… гэхдээ энэ муугаас илүү ахад дургүй хүрчийнэ… түрүү жил би бүүр албаар далайн эрэг лүү явсан тэгхэд байдгаараа задгай хувцалсан байхад хүртэл намайг тоож ч хараагүй… нэээрээээээээ гомдолтой байна. хар багаасаа хайртай болсон миний сэтгэлийг олж харах цаг нь болчихсон баймаар юм аааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа наснаасаа эрт хөгширч үхвэл энэ мангар Soohyun ахын буруу тэнэг сохор долир өөр хэлэх ч муу үг олдохгүй нь 😡 үгүй ээ ингээд байгаад байж болохгүй…. элдэв бусын тохио үйл хөдлөл өгч ахыг өөртөө татна гэдэг худлаа юм байна. Тийм болхоор шууд шууд л хэлийе…….

би зориглон утсаа аваад ах руу залгаа… бурхан минь дуудаж байна… яанаа миний зүрх яг амаар гарлаа… уулзье гэж байгаад өөрийн биеэр хэлэх үү. эсвэл утасны цаанаас шууд хэлэх үү???????????????

Soohyun: байна уу?

ээжээ яанаа авчихлаа…

Soohyun: байна уу?……. байна уу??? дуугараарай… байна уу???…… ярихгүй тасаллаа шүү…

Yoona: ахаа…. би байна…

Soohyun: би гэнээ??? аан Yoona юу? яагаад дуугарахгүй байсын…

Yoona: зүгээр л… таньд зав байна уу? таньтай уулзах гэсэн юм…

Soohyun: надтай юу? яах гэж?

юу вэ? энэ ах гуай чинь… дургүй хүрчихлээ…

Yoona: уулзая гэж байхад уулзаач дээ…. дандаа яахаараа хүнийг үл тоож байдгын… яг одоо сургуулийнхаа кофе шотод хүрээд ир. би иртэл чинь хүлээх болхоор заавал ирээрэй…..

гээд шууд тасалчихлаа… би сандарсандаа яг үхэх нь урт уртаар амьсгааа аван гаргаж өөрийгөө арай гэж тайвширууллаа… нээрээ би сая юу юу гээд хэлчих вээ????????????? яанаа одоо нгээд хэлчихсэн арай ирэхгүй юм биш биз дээ… буцаж утасдаад уучлал гуйдаг юм билүү…. үгүй ээ үгүй ээ… ах заавал ирнэ тийм болохоор товолсон газар луугаа очих хэрэгтэй….

3 thoughts on “Хайр харуусал

    • аниа хэхэ таны хэлснээр би бас гуйсан. Ингэхэд та блогтоо админаар орохгүй юм уу? би ганцаараа гэхээр жаахан тиймхэн юм. Админ авна гэсэн чинь хүн ордоггүй ээ 😛

Сэтгэгдэл бичих